Məmmədbağır Bağırzadə - Darıxıram - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics




"Darıxıram"
Söz: Zivər Ağayeva
Mus: Məmmədbağır Bağırzadə
İfa: Məmmədbağır Bağırzadə, 1985
Müşayiət: Məmmədbağır Bağırzadə, "Dilkəş" ansamblı

1.
Yadına sal o günləri,
Oduna yanan mən olmuşam.
Həsrətini çox çəkmişəm,
Sənsiz darıxan mən olmuşam.
Bilməm, nə oldu yenə,
Nə sözüm dəydi sənə,
Bilmirəm yenə.
Ah!
Darıxıram, darıxıram,
Darıxıram sənsiz yenə.
Nəqarət:
Gülüşünü, gəlişini,
Hey salıram, salıram yada.
Necə dözüm, ay sevgilim,
Bu hicrana, mən bu hicrana.
Neyləyim, neyləyim, bilmirəm,
Hicrana, möhnətə, dözmürəm.
Ah!
Darıxıram, darıxıram,
Darıxıram sənsiz yenə.
2.
Son gedişin bir il olub,
Günləri sayan mən olmuşam.
Əkdiyimiz güllər solub,
Gül təki solan mən olmuşam.
Bilməm, nə oldu yenə,
Nə sözüm dəydi sənə,
Bilmirəm yenə.
Ah!
Darıxıram, darıxıram,
Darıxıram sənsiz yenə.
Məmmədbağır Bağırzadə - Darıxıram - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Məmmədbağır Bağırzadə - Darıxıram - Mahnı Sözləri,Şarkı Sözü,Lyrics Reviewed by noname on Eylül 20, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.