Brilyant Dadaşova, Səninləyəm , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus

BRILYANT DADAŞOVA,
SƏNINLƏYƏM,
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı



1 ci bənd

Gündüz gecə səninləyəm
Gülsən incə səninləyəm
Gündüz gecə səninləyəm
Mən ölüncə səninləyəm...

Qönçə, qönçə güllər açıb
Saf eşqimiz səhər öncə
Üzmə məni hə deyincə
Kimsə görməz gəl gizlicə...

- nəq -

İncə - incə səninləyəm
Gündüz, gecə səninləyəm
Mən ölüncə səninləyəm
Səninləyəm...

2 ci bənd

Gündüz, gecə səninləyəm
Gün sönüncə səninləyəm
Gündüz gecə səninləyəm
Mən xəlvətcə səninləyəm...

Qönçə, qönçə güllər açıb
Saf eşqimiz səhər öncə
Üzmə məni hə deyincə
Kimsə görməz gəl gizlicə...

- nəq -

İncə - incə səninləyəm
Gündüz, gecə səninləyəm
Mən ölüncə səninləyəm
Səninləyəm...

Söz: Vuqar Əhməd
Mus: Nailə Mirməmmədli

Brilyant Dadaşova, Səninləyəm , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Brilyant Dadaşova,  Səninləyəm , Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Reviewed by minbirmahni on Mart 10, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.