Brilyant Dadaşova, Mən Sənətkaram, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus

BRILYANT DADAŞOVA,
MƏN SƏNƏTKARAM,
Mahnı Sözləri, Lyrics
Online Mahnı Kitabı


1 ci bənd

Sədaqətimlə, səadətimlə
Məlahətimlə, mətanətimlə
Səsim qalacaq, sözüm qalacaq
Könüllərdə izim qalacaq...


Elin dilində, şanlı günlərdə
Xatirələrdə, mavi röyada
Bayatılarda, sözüm qalacaq
Könüllərdə izim qalacaq...

Şirin avazım, söhbətim yazım,
Nəğməli sazım, şivəli nazım.
Yerdə, həm göydə, düyünlü sirdə
Bu ellərdə izim qalacaq...

- nəq -

Mən sənətkaram, ləli atmaram
Parlayıram  dürlü dünyada
Lap uzaqlarda, göy səmalarda
Bu dünyada izim qalacaq...

Brilyant Dadaşova, Mən Sənətkaram, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Brilyant Dadaşova,  Mən Sənətkaram, Mahnı Sözləri, Lyrics + Karaoke Minus Reviewed by minbirmahni on Mart 10, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.