Röya Ayxan, Kesin Bilgi, Mahnı Sözləri, Lyrics

RÖYA AYXAN
KESİN BİLGİ
Mahnı Sözləri, Lyrics

Online Mahnı Kitabı


1 ci bənd

Kim ininadırıyor seni olmayacak o dua
Sen uyuttun ama ben uyandırayım
Bir daha asla...

Ararmıyım? Yok!
Cayarmıyım?  Yok!


Hayat senden ibaret sandım
Alakası yok...


- nəq -

Pes etdim, fesh etdim
Sözlerimi sölemedim sayılsın
Seni unutguğum doğrudur
Kesin bilgi yayılsın...


Kim ininadırıyor seni olmayacak o dua
Sen uyuttun ama ben uyandırayım
Bir daha asla...

Ararmıyım? Yok!
Cayarmıyım?  Yok!

Hayat senden ibaret sandım
Alakası yok...

Bunların acısını senden çıkarıcam...

- nəq -

Pes etdim, fesh etdim
Sözlerimi sölemedim sayılsın
Seni unutguğum doğrudur
Kesin bilgi yayılsın...
Röya Ayxan, Kesin Bilgi, Mahnı Sözləri, Lyrics Röya Ayxan,  Kesin Bilgi, Mahnı Sözləri, Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 21, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.