Zaur Eli - Deme bos seydi mehebbet - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Hər günüm dərdi-qübardı 
Hər işim oldu gümanlıq 
 Qara saçlar da ağardı 
Hər günüm dərdi-qübardı 



Ömrümü yarım apardı 
Səbr edib dözdüm bir anlıq 
Hər işim oldu gümanlıq 
Beləcə bitdi cavanlıq 



Nəqarət : (2x)
Demə boş şeydi məhəbbət 
İndi mən bildim nəhayət 
Sevmərəm məndə birdaha 
Mənimçün oldu bu ibrət 



 Sevgidə çəkdim əziyyəti 
İçimdə təkcə xəlvəti 
 Nə dedi dinmədim qəti 
Yenədə sevdim mələyimi 
Bilmədim sevgi kələy mi? 
Boş yerə verdim ürəyimi 



 Nəqarət: (2x)
Demə boş şeydi məhəbbət 
İndi mən bildim nəhayət 
Sevmərəm mən də birdaha 
Mənimçün oldu bu ibrət 



 Ötən günü varağladım 
Düşünüb həmdə ağladım 
Baxıb rəsmin ayaqladım 
Bütün ömrüm gedirdi yarə 
Qalmışam indi avarə 
Vurubdur qəlbimə yarə 



 Nəqarət: (2x)




Demə boş şeydi məhəbbət 
 İndi mən bildim nəhayət 
 Sevmərəm mən də birdaha 
Mənimçün oldu bu ibrət
Zaur Eli - Deme bos seydi mehebbet - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Zaur Eli - Deme bos seydi mehebbet - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Aralık 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.