Elnar Xelilov & Damla - Dostumu Sevdim - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics


Elnar Xelilov & Damla - Dostumu Sevdim 


Yenə dostum həyatımda nə yaxşı ki varsan
Anla dostum mənim dərdimi sən anlarsan
Ağla dostum halımı görüb acıyarsan
Bu sevgini gizləməkdən yoruldum

Yenə dostum həyatımda nə yaxşı ki varsan
Anla dostum mənim dərdimi sən anlarsan
Ağla dostum halımı görüb acıyarsan
Gözmü dəydi bu qismətə nə oldu

Get gedə mən vuruluram deyəsən
Səni sevmədim ki, başqasını sevəsən

Gizlətdiyim məhəbbətim
İlahidən əmanətim
Niyə çatmır cəsarətim
Dostumsan

Nəqarət

Yenə dostum həyatımda nə yaxşı ki varsan
Anla dostum mənim dərdimi sən anlarsan
Ağla dostum halımı görüb acıyarsan
Bu sevgini gizləməkdən yoruldum

Yenə dostum həyatımda nə yaxşı ki varsan
Anla dostum mənim dərdimi sən anlarsan
Ağla dostum halımı görüb acıyarsan
Gözmü dəydi bu qismətə nə oldu

Elnar Xelilov & Damla - Dostumu Sevdim - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Elnar Xelilov & Damla - Dostumu Sevdim - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Aralık 17, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.