Vefa Serifova - Aldatdi Meni - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics





Vəfa Şərifova - Aldatdı məni

Mahni Sozleri - Lyrics




Qüssə kədər gəldi mənə Kədəri rəva bildi mənə Düşmənlər güldü mənə Ayrılıb nece yadların Cərgəsinə qatdi məni... Qaldım yadların dilində Bu sevginin mənzilində Saxladı bir vaxt əlində Uşaqtək oynatdı məni... Bacardı aldatdi məni Göydən yere atdi məni Fikr eləmə yaxşı olar Döyə döyə aldatdi məni Halal ağlatdi məni Göydən yere atdi məni Fikr eləmə yaxşı olar Döyə döyə aldatdi məni... Canıma saldi qorxuları Qəlbdə olan duyğuları Məhv elədi arzulari Elə bilki yuxudaydim Qəfildən oyatdi məni... Qaldim yadlarin dilində Bu sevginin mənzilində Saxladi bir vaxt əlində Uşaqtək oynatdi məni ... Bacardi aldatdi məni Göydən yere atdi məni Fikr eləmə yaxşı olar Döyə döyə aldatdi məni Halal ağlatdi məni...


















minbirmahni
karaoke
azeri karaoke
azeri minus
sozleri
Vefa Serifova - Aldatdi Meni - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Vefa Serifova - Aldatdi Meni - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by noname on Ağustos 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.