Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Sultan Süleyman - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics



Söz/Mus: Pərviz Bülbülə
---

Sultan Süleyman - Sözləri: Sən mənim aləmdə vəfadarım olarsanmı, Mən düşərəm qəmlərə qəmxarım olarsanmı Təklənərəm eşqə düşənlər tərəfindən mən Sən mənim o anda tərəfdarım olarsanmı Sən mənim sevgili cananım olarsanmı Dərdimin dərmanı dərmanım olarsanmı Sən şeirlərdəki sultanım olarsanmı Sən yəni sultan süleymanım olarsanmı Sən mənim eşqimdə mənə layiq olarsanmı Əhdinə peymanına düz sadiq olarsanmı Birdə sənin ağlını başından aparsam mən Sən görəsən birdə belə aşiq olarsanmı Sən mənim sevgili cananım olarsanmı Dərdimin dərmanı dərmanım olarsanmı Sən şeirlərdəki sultanım olarsanmı Sən yəni sultan süleymanım olarsanmı






minbirmahni
azeri karaoke
karaoke sozler
azeri minus
azeri mp3
Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Sultan Süleyman - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Sultan Süleyman - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ağustos 27, 2019 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.