Damla - Tilsim - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Sarki Sozleri




Damla - Tilsim
Mahni sozleri - Lyrics


Söz: Elçin Məhərrəmov
Mus: Barbod Hazouri
---
TİLSİM.

Neyledimse olmurki
Hafizemde donmurki
Unudum men seni
Seni aid her seyi

Qelbe beynim hokm etmir
İstesemde bitmir
Bu esaret, zulm edir
Meni her gun qetl edir

En derinde oldum qaldim
Ellerinde cox yandim
Bitsin artiq bu son qerarim
Bir terefde gizli heyatin

Bir terefde gercekler
De Bes men harda dayanim
Kas bitse bu usyanim
Zencirlidir qollarim

Qurtar meni Allahim
Çatsin sene feryadim
Silinsin izleri omrumden kecmisin
Bitse bu usyanim

Zəncirlidir qollarim
Qurtar meni Allahim
Çatsin sene feryadim
Qirilsin icimdeki bu tilsim
Sen menim
ÖLÜMCÜL VERDİŞİM


#minbirmahni
#azerikaraoke

Damla - Tilsim - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Sarki Sozleri Damla - Tilsim - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Sarki Sozleri Reviewed by noname on Haziran 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.