Rubail Azimov - Yarali - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics






Mahnı Sözləri - Lyrics




Söz - Mus. Rübail Əzimov



YARALI




O mənə baxır içimi yaxır Nəfəsim daralır Nə edim onun xəyalı məni Götürüb aparır Deyin ona göre gecələri yuxularım Qaralır qaralır Deyin ona mənim ürəyimi gecələri Qəm alır qəm alır Ah yaralı yaralı bu ürək yaralı O gedib gözüm indi yolunda qalıb Yaralı yaralı bu ürək yaralı Dözə bilmir ürək yardan aralı Mən ona görə o görə görə Alışıb yanıram Baxıram aya özümə guya Təsəlli tapıram Deyin ona göre gecələri yuxularım Qaralır qaralır Deyin ona mənim ürəyimi gecələri Qəm alır qəm alır Ah yaralı yaralı bu ürək yaralı O gedib gözüm indi yolunda qalıb Yaralı yaralı bu ürək yaralı Dözə bilmir ürək yardan aralı


























minbirmahni
azeri karaoke
karaoke sözler
minus
Rubail Azimov - Yarali - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Rubail Azimov - Yarali - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mayıs 26, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.