Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Cananımsan - Mahnı Sözləri - Lyrics - Şarkı Sözü


Perviz Bulbule ft Turkan Velizade - Canimsan
Mahni Sozleri - Lyrics


Aqshin Fateh ve Elshen Xezer repertuarindan
---


CANIMSAN -   Sözləri



Sevgilimsən cananımsan Sən yarımsan canımsan canımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Gülər üzlərin şirin sözlərin Qara gözlərin ağlımı aldı Ürəyimin təni görüncə səni Cəmalın məni odlara saldı Sənsən ürək param-param Sənsiz ömür haram-haram Mən nəqədər varam-varam cananımsan Sənsən ürək param-param Sənsiz ömür haram-haram Mən nəqədər varam-varam cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Qaşı-gözü qara qız Ürəyim yara qız Qaşı-gözü qara qız Ürəyim yara qız Mənə et çara qız loğmanımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Sevgilimsən cananımsan Sən yarımsan canımsan canımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Gözləri şəhla ver mənə sevda Bu fani dünya kimlərə qaldı Arzu diləyim sən ol gərəyim Dözmür ürəyim ah bu nə haldı Yolunda mən gülüm-gülüm Lap çəkərəm zülüm-zülüm Denən ki öl ölüm-ölüm sultanımsan Yolunda mən gülüm-gülüm Lap çəkərəm zülüm-zülüm Denən ki öl ölüm-ölüm sultanımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yaramasa xəstə olaram can üstə Yataramsa xəstə olar can üstə Yenə son nəfəsdə darmanımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sevgilimsən cananımsan Yarımsan canımsan Sən canansan cananımsan




minbirmahni
karaoke
azeri karaoke
karaoke sozleri
Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Cananımsan - Mahnı Sözləri - Lyrics - Şarkı Sözü Pərviz Bülbülə & Türkan Vəlizadə - Cananımsan - Mahnı Sözləri - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Mayıs 08, 2019 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.