Veysel Mutlu ft. RDM - Çizdim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri - Text









ÇİZDİM
sarki sozleri Üzerime gelmeyin Beni deli etmeyin Ne verilecek hesabım var Ne sorulacak günahım var Sağımı solumu göremez oldum Dostu düşmanı seçemez oldum Artık ben beni bilemez oldum Çizdim oynamıyorum Bahar mı yaz mı seçemez oldum Gece mi gündüz mü göremez oldum Artık ben beni bilemez oldum Çizdim oynamıyorum Düşünme gülüm sen üşürsen üşürdüm her an Benim aklım sende hiç dayanamam Bu gece yansın tüm devran anam Yine de dayanamam Bana dokunma anam babam Hadi ya kimmiş beni benden alan Çizdim sevdayı yok anam babam İstemem aşk - meşk falan filan Harap bitap düştüm imdat Çok koştum peşinden bana inan Her şey zarar bir gün herkes yanar Yine de yansın tüm devran anam Dumanlandı başım dağlar gibi Karardı geceler bahtım gibi Sevdalı gönlüm deli gibi Deli gibi Sağımı solumu göremez oldum Dostu düşmanı seçemez oldum Artık ben beni bilemez oldum Çizdim oynamıyorum Bahar mı yaz mı seçemez oldum Gece mi gündüz mü göremez oldum Artık ben beni bilemez oldum Çizdim oynamıyorum.





---- Söz : Saim Çakar Müzik : Ayaz Kaplı "Rap" söz : Erdem Canbay






Veysel Mutlu ft. RDM - Çizdim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri - Text Veysel Mutlu ft. RDM - Çizdim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri - Text Reviewed by minbirmahni on Nisan 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.