Royal Bigane - Xatirlaram - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü


Röyal - Xatırlaram
Mahnı Sözləri - Lyrics


Söz-Şəhriyar Naib Mus-Aslan İlyasov
---



XATIRLARAM



Salıb onu qəlbimə gecələr hey ağlaram
Baxıb onun şəklinə onu mən xatırlaram
Kim çatacaq dadıma kim yanacaq halıma
Mən onsuz ölmüşəm..


Kimə deyim dərdimi məni kimlər anlasın
O gedim mən ölmüşəm məni kimlər ağlasın
Göydə uçan quşlar tez yetirin yarıma
Mən onsuz ölmüşəm...


Nəqarət


Salıb onu qəlbimə gecələr hey ağlaram
Baxıb onun şəklinə onu mən xatırlaram
Göydə uçan quşlar tez yetirin yarıma
Mən onsuz ölmüşəm..



Kim çatacaq dadıma kim yanacaq halıma
Mən onsuz ölmüşəm..

Nəqarət


Salıb onu qəlbimə gecələr hey ağlaram
Baxıb onun şəklinə onu mən xatırlaram
Kim çatacaq dadıma kim yanacaq halıma
Mən onsuz ölmüşəm..






minbirmahni
karaoke
azeri karaoke

















Royal Bigane - Xatirlaram - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Royal Bigane - Xatirlaram - Mahni Sozleri  - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Nisan 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.