Zenfira İbrahimova - Darixmagin Zamani Geldi - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü



Zenfira İbrahimova - Darıxmağın zamanı geldi
Mahnı Sözləri - Lyrics


Söz: Vüsal İbrahimov Mus: Ruslan Səfəroğlu




Zamanı Gəldi


Qürur imkan vermir deyim
Onsuz darıxır ürəyim
Buralarda pərişanam mən...

Küsmək olar bir saatlıq
Nədir səndə bu rahatlıq
Axı səni sevən  insanam mən...

Haqqın yox məni üzməyə
Nə də yorulmaya bezməyə
gedirsənsə niyə gəlmişdin...

loading...

nəq

Həyat onunla gözəldir
Darıxmağın zamanı gəldi
Yenə ömrüm düşdü yadıma
Gözlərim yola boylanır
Göz yaşımla yer islanır
Ağrı acı gəldi canıma...



bənd 2


Qürur imkan vermir deyim
Onsuz darıxır ürəyim
Buralarda pərişanam mən...

Küsmək olar bir saatlıq
Nədir səndə bu rahatlıq
Axı səni sevən  insanam mən...

Haqqın yox məni üzməyə
Nə də yorulmaya bezməyə
gedirsənsə niyə gəlmişdin...









minbirmahni
karaoke


Zenfira İbrahimova - Darixmagin Zamani Geldi - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Zenfira İbrahimova  -  Darixmagin Zamani  Geldi - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Mart 23, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.