Xumar Qedimova - Ruhumuz Toz Olmush - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics



Xumar Qədimova - Ruhum Toz Olmuş
Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü Lyrics





Ruhum Toz Olmus



Uyansam kan ter içinde
Düş gördüm zannetsem
Gördüyüm düş değil
Yaşıyorum sokaklarda ben
Doğmuşum avare doğdum avare...


loading...


Ruhum bir yığın toz olmuş
Toz belli değil ruh belli değil
Berduş oldu göz yaşlarım
Evi belli değil yeri belli değil


Felek utansın cismimden
Benim bu sefil avare halimden
Düşünce görüyor insan
Dost belli değil can belli değil...




Selamsızlık köyümüzün adı
Merhaba nerede, merhaba nerede
Benim gibi avareye dost belli değil
Söz belli değil...



Felek utansın cismimden
Benim bu sefil avare halimden
Düşünce görüyor insan
Dost belli değil can belli değil...

Yaşıyorum sokaklarda ben
Doğmuşum avare doğdum avare...






minbirmahni
karaoke



Xumar Qedimova - Ruhumuz Toz Olmush - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Xumar Qedimova - Ruhumuz Toz Olmush - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mart 07, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.