Resul Abbasov ft. Xanim - Bizden Yoxdu - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics


Meyxana

Söz - Musiqi: Resul Abbasov
---

Sözlər Men bu qızı görüb oldum mat kimi Duraram onun önünde saldat kimi Lazım olsa kişniyerem at kimi Prosto milletden utanıram (x2)
loading...
Men bu qızın eşqi ile yanıram (x2)
Restoranda oturdug ele bilki Tok meni vurdu bahaçılıgdı çünki Yemek zakaz verdi deyenmedimki Men yetim hava ile dolanıram (x2) Men bu qızın eşqi ile yanlram (x2)
Fikrim yene tamam senin yanında Uça uça geleceyem gel desen Senden ayrı bir hesret var canımda Yuxuma gir öleceyem öl desen Geleceyem geleceyem gel desen Yuxuma gir öleceyem öl desen
Dedi var imkanın dedimki bir lopa Güya meskenimdi menim avropa Men öz daxilimde basırdım gopa Oda deyirdi sene çox inanıram x2)
Men bu qızın eşqi ile yanıram (x2)
Belke men düz elemirem sene bu qeder baglanıram Hele tezdir seni men yerede göyede qısqanıram
Mene dedi gönder elçiıerini gelsin Toyumuz olsun ele herşey düzelsin Qurudum qaldım yazıq ne bilsin Acından günorta oyanıram (x2)
Men bu qızın eşqi ile yanıram (x2) Senin heyatın tamam ayrı Menim heyatım tamam ayrı Senin yolların tamam ayrı Menim yollarım tamam ayrı Dedim ay qız derdinden qocaldım Senin üçün her gün yollarda qaldım Şükür ancaq axırda razı saldım Bu gözel zemanede sevib seven çoxdur Sevenler incimesin ama bizden yoxdur




------------------------------
Songs 1) Xumar Qedimova - Geleceyem 2) Namiq Qaraçuxurlu - Bağlanıram 3) Aqşin Fateh & Elşen Xezer - Ayrı Yollar 4) Musa Musayev & Terane Qumral - Sevenler İncimesin



minbirmahni
karaoke

Resul Abbasov ft. Xanim - Bizden Yoxdu - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Resul Abbasov ft. Xanim - Bizden Yoxdu - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mart 23, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.