Nurlan Tehmezli - Unutmazsan - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü




Nurlan Təhməzli - Unutmazsan
Mahnı Sözləri  - Lyrics - Şarkı Sözü



Söz-Mus: Nurlan Təhməzli
---


"Unutmazsan"


Düyümləndi qəhər boğazımda Səssizcə hıcqırıb ağladım Duymadı kimsə səsimi Yandım içimdən Güldü üzüm ürək yara bağladı
loading...
Nə mənası var artıq mən hardayam sən harda Çarəsizdir bunu anladım Hər gün eyni başlayır bitir Ürəyim ancaq səni istəyir Çatmır havam yoxam elə bil Ümidlərim qırılır bir-bir Bilirəm unutmazsan məni Nələr tutur saxlayır səni Yar, yar... Nə mənası var artıq mən hardayam sən harda Çarəsizdir bunu anladım Hər gün eyni başlayır bitir Ürəyim ancaq səni istəyir Çatmır havam yoxam elə bil Ümidlərim qırılır bir-bir Bilirəm unutmazsan məni Nələr tutur saxlayır səni Yar, yar... Hər gün eyni başlayır bitir Ürəyim ancaq səni istəyir Çatmır havam yoxam elə bil Ümidlərim qırılır bir-bir Bilirəm unutmazsan məni Nələr tutur saxlayır səni Yar, yar... Nə mənası var artıq mən hardayam sən harda Çarəsizdir bunu anladım






minbirmahni
karaoke


Nurlan Tehmezli - Unutmazsan - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Nurlan Tehmezli - Unutmazsan - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Mart 23, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.