Kız Neredeydin Neredeydin - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Kız Neredeydin Neredeydin 



Kız neredeydin neredeydin (hanım nayna nımı nayna)
Bahçedeydim bahçede (hanım nayna nımı nayna)
Bahçede gördüm seni (hanım nayna nımı nayna)
Ellere vermem seni (hanım nayna nımı nayna) 
Kendime aldım seni (hanım nayna nımı nayna) 

loading...

Kız neredeydin neredeydin (hanım nayna nımı nayna)
Çeşmedeydim çeşmede (hanım nayna nımı nayna)
Çeşmede gördüm seni (hanım nayna nımı nayna)
Ellere vermem seni (hanım nayna nımı nayna)
Kendime aldım seni (hanım nayna nımı nayna) 



Kaynak: Selahattin Aldırmaz



Kız Neredeydin Neredeydin - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Kız Neredeydin Neredeydin - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Mart 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.