Kara Çadırımda Vardır Üç Direk - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Kara Çadırımda Vardır Üç Direk


Kara çadırımda vardır üç direk
Musa'mı görenlerin dayanmaz yürek
Gençliğime doymadım kırılsın tüfek
Anam babam gardaşlarım ben gider oldum
loading...


Düştüm gara toprağa ben heder oldum
Ali Yusuf jandarmalar sefa geldiniz
Benim gara habarımı kimden aldınız
Dokunman elbiseme mahkum oldunuz

Anam babam gardaşlarım ben gider oldum
Düştüm gara toprağa ben heder oldum
Tüfeğim duvarda asılı galdı
Elbisem bavulda basılı galdı

Yavukulum ardımda küsülü galdı
Anam babam gardaşlarım ben gider oldum
Düştüm gara toprağa ben heder oldum





Kaynak: Mustafa Köçek




Kara Çadırımda Vardır Üç Direk - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Kara Çadırımda Vardır Üç Direk - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Mart 12, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.