Bir Sarı Yılan Kovaladı Beni - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Bir Sarı Yılan Kovaladı Beni 


Bir sarı yılan kovaladı beni
Kara çalılara doladı beni
Çağırın anamı gelsin yanıma
Tutsun yılanı sarsın koluna 
Gelirim yavrum gelirim kuzum
Tutamam yılanı saramam koluma 

loading...


Sensiz olurum kolsuz olamam
Bir sarı yılan kovaladı beni 
Kara çalılara doladı beni
Çağırın babamı gelsin yanıma
Tutsun yılanı sarsın koluna 

Gelirim yavrum gelirim kuzum
Tutamam yılanı saramam koluma
Sensiz olurum kolsuz olamam
Bir sarı yılan kovaladı beni
Kara çalılara doladı beni
Çağırın yarimi gelsin yanıma 


Tutsun yılanı sarsın koluna
Gelirim yarim gelirim gülüm
Tutarım yılanı sararım koluma
Sensiz olamam kolsuz olurum 



Kaynak: Mustafa İnce




Bir Sarı Yılan Kovaladı Beni - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Bir Sarı Yılan Kovaladı Beni - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Mart 08, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.