Asif Meherremov - Mene Guven - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics



Asif Məhərrəmov - Mənə Güvən
Mahnı Sözləri - Lyrics - Şarkı Sözü
Söz Mus -Asif Meherremov



MƏNƏ GÜVƏN

Sənə olan hisslərimi Necə deyim anlayasan Mənim üçün dəyərli Nə bu eşqi təssəvvür eyləmək olmur Nə də onu demək olur qədərin
loading...
Sənsən mənim gülüşümə səbəb olan Sənsən mənim ürəyimə hakim olan Mənəm sənə acığlana bilməyən heç Mənəm sənin cazibənə təslim olan Sənə olan hisslərimdi Eşit qəlbimin səsini Sən ömrümə gələr-gəlməz Kədər getdi sevinc gəldi Birin sən tut birini mən Çəkək həsrət pərdəsini Sevgimizin qədrin bilək Həyat sevərkən gözəldir. Gəl bölüşək qarşılıqlı Ömrümüzü eyni ilə Özgənin sən ola ola Sənə ancağ gözəl anlar vəd edirəm Mənə güvən tut əlimdən çıxaq yola Öz canımdan üstündü bu sevgi mənə Çıxar canım sevgimizə qıymaram mən Mən bilirəm tənha olan necə olur Söz verirəm səni tənha qoymaram mən






minbirmahni
karaoke

Asif Meherremov - Mene Guven - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Asif Meherremov - Mene Guven - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Mart 23, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.