Ali Metin Feat. ZİKO ZS - Beni Acılara Vurdurma - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü




Ali Metin Feat. ZİKO ZS - Beni Acılara Vurdurma
Mahnı Sözləri - Lyrics

Söz & Beste : Ali Metin & Ziko ZS Müzik : M.A.E
---


Şarkı Sözleri : Beni acılara vurdurma Bir yanım kal der bir yanım durma Ölüm iki nefes arası dünya Sarılamadım hasret kokuna
loading...
Qelbim xestedi Derdime derman tek sensen ilacim sendedi Yene her sey param parca tek tesellim bir bardag bademdedi Ayilanda gozler axtarar Deme mene sen hele gozle vaxta var Dozmur urey can gozle yash axar Gel ne olar can ureyim sendedi icimde yangin var qadin Sondurmeye gucun yetmez olub Alisdim illerle duyulmaz indadim Yanginlar kecmez olub Senin getmeyin meni yandirmazdi Cavan qelbim mende qocalmazdi Mene ele belkede buda azdi Gel ne olar can ureyim sendedi Bu günde dert içimi döksemde bitmez İçimde sen bugün ölsemde yetmez Ne acı geçmişte ne acı geçmişse Usanma yaz Ali yüzleş geçmişle Bugün olmasa bile yarın güneş doğar Dışarıda kar fakirin rüyası donar Elimden aldılar körpecik gençliği Bir fidan gibiydik nasıl da kopardılar Tek tenha qaldim men Atdin tek odun ortasina Hec dusundunmu mensiz ne eder o insan edermi bunu dogmasin inan mene qelbim parcalarin Doyunur helede parcalari Bu xosh gunleri men gormedimki Bashima yigdim bu agrilari Beni acılara vurdurma Bir yanım kal der bir yanım durma Ölüm iki nefes arası dünya Sarılamadım hasret kokuna




minbirmahni
karaoke
azeri rep
turkçe rap
Ali Metin Feat. ZİKO ZS - Beni Acılara Vurdurma - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Ali Metin Feat. ZİKO ZS - Beni Acılara Vurdurma - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Mart 05, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.