Yükledim Göçümü Gurbet Ellere - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics



Yükledim Göçümü Gurbet Ellere

Yükledim Göçümü Gurbet Ellere
O Dumanlı Dağlar Yar Senin Olsun
Ben Gidince Bilmem Yüzün Güldü Mü
O Yeşil Yaylalar Yar Senin Olsun


Ben Yari Bilirdim Sözüne Sadık
Söyle Canım Söyle Düşman Mı Olduk
Muradın Olduysa Şimdi Ayrıldık
Kurduğun Hayaller Yar Senin Olsun


Böyle Vefasıza Yar Diyemem
Bir Gönlümü Kırk Parçaya Bölemem
Akarsu'yum Artık Sana Gelemem
Bıraktım Köyümü Yar Senin Olsun


Söz: Muhlis Akarsu





#minbirmahni
#karaokesözler



Yükledim Göçümü Gurbet Ellere - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Yükledim Göçümü Gurbet Ellere - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 04, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.