Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri



Yildiz Tilbe -  Sen  Asiksin Bana
Sarki Sozleri - Lyrics


Söz: Yıldız Tilbe Müzik: Murat Yeter Düzenleme: Murat Yeter
---

"Sen Aşıksın Bana" şarkı sözleri Şunu bil ki sevilsen de sevsen de boş Zerre ben bulamazsın aşk nehrinde Yüzsen bile derin derin hatırlarsın Ansızın dolar gözün neden bulamazsın Adını koyamazsın ahların

loading...
Kalbim seni bekliyor çalan her kapıda Hala affediyorum günahkarım sana Hiçbir şey bitmiyor ayrılık yetmiyor Hala hissediyorum sen aşıksın bana
Hayal kırık dudak ateş gönül yanık Arzular çöl senin vücut ikliminde Benziyorum solan güle Bir hayat dolusu hüzün Bakınca gülersin bazen Küfredersin yar kendine









minbirmahni
karaokesozler
Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Yıldız Tilbe - Sen Aşıksın Bana - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.