Yalın - Deva Bize Sevişler - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri


Yalin - Deva Bize Sevishler
Sarki Sozleri - Lyrics




Söz & Müzik: Yalın Düzenleme: Sabi Saltiel
---


Deva Bize Sevişler




İstemem, istemem solsun ümitlerin Camdansa sözlerim Bileği bükülmez adaletin Yemin olsun, yemin olsun hiç unutmadım sevgilim Teninse cehennemim Düşünmem, koşarak gelirim Hayatın içinde her şey varsa Benim de içimde sen varsın Saparsam, kaçarsam, tut, bırakma Yüküm de derdim de aşktır

loading...
Bir inada yüklenip, dövülür mü sevinçler? Bizden geçmedi, geçmez, deva bize sevişler Bekliyorsun, bekliyorsun da ömür geçiyor sevdiğim Şiirse marifetim, yalan yok sensin kalemim Hayatın içinde her şey varsa Benim de içimde sen varsın Saparsam, kaçarsam, tut, bırakma Yüküm de derdim de aşktır Bir inada yüklenip, dövülür mü sevinçler? Bizden geçmedi, geçmez, deva bize sevişler Hayatın içinde her şey varsa Benim de içimde sen varsın Saparsam, kaçarsam, tut, bırakma Yüküm de derdim de aşktır






minbirmahni
karaoke
Yalın - Deva Bize Sevişler - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Yalın - Deva Bize Sevişler - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 19, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.