Şebnem Tovuzlu - Unutmadinmi - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics




Şəbnəm Tovuzlu - Unutmadınmı
Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics


Söz: Vüsal İbrahimov
Mus: Ruslan Səfəroğlu
---





Unutmadınmı

Nəq-

Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı...


Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı..


loading...


Bənd 1-

Bu eşqə bir ad vermişəm
Nakam sevgi
Səni qəlbimdən silmişəm
Onu bil ki...

Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə...



Nəq-

Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı...


Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı..




Bənd 2:



Sonunda kədər olacaq sənə qalan
Yaşadığın yalan eşq saxta dolan
Biz dəli bir eşqin sonuna çatdıq
Mən səndən getdim unut artıq...

Səni hiss eliyirdim damarımda
Hələdə nəfəsin var otağımda
Kaş məni itirməzdin nədir çarə
Qırılıb artıq ürəyim  parə parə...



Nəq-

Nələr çəkdim bilməmisən
Ayrılığın səbəbi sən
Məni sənsiz yaşatmadınmı...


Daha duz basma yarama
Nə axtarma nə arama
Söylə məni unutmadınmı..













#minbirmahni 
#binbirsarki
#1001mahni 
#karaokesözler
Şebnem Tovuzlu - Unutmadinmi - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Şebnem Tovuzlu - Unutmadinmi - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 14, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.