Mustafa Sandal - Ben Olsaydım - Şarkı Sözü Lyrics





Mustafa  Sandal - Ben Olsaydim
Sarki Sozleri Lyrics




Sözleri:

Seni yakalamak için ışık hızında bakıyorum
Gözlerini kaçırma, karşında burdayım.
Daha iyi tanımak için dudağını okuyorum.
Sakın sözünü bitirme.
Büyü bozulmasın.

İkimizden biri yalan söylüyor
Hangimiz haklı önemli değil.
Bu gece günahlar hesap söylüyor.
İnkara mahkum değiliz.
İkimizden biri farklı söylüyor. 



Hangimiz haklı önemli değil.
Bu gece günahlar hesap söylüyor. 
İnkara mahkum değiliz.
Kafesin kapısını açıp girerdim. 

Hoşgeldin aşkıma diye-diye.
Yılların acısını söküp atardık.
Yanında ben olsaydım.
Kafesin kapısını kırıp girerdim

Hoşgeldin aşkıma diye-diye
Yılların acısını söküp atardık.
Yanında ben olsaydım.
Ben olsaydım.









#karaokesözler
#minbirmahni


Mustafa Sandal - Ben Olsaydım - Şarkı Sözü Lyrics Mustafa Sandal - Ben Olsaydım - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Şubat 02, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.