Murat Boz - Öldür Beni Sevgilim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri



Söz: Meral Turan Müzik: Gökçer Turan & Birkan Şener Düzenleme: Gürsel Çelik
---






Öldür Beni Sevgilim





Senin hunerli gonlune, dusmem sucmu Bir dusun bu gozlerim islakmi kurumu Ufularir canim hasati aciydi bu askin Toz dumanda yurudum doyulmazdi kumsalin


Laf aramizda ozleniyorsun buralarda Siyahtanda siyahti dalgalarin Canim yaniyor,
loading...
Senden haberder orada Ne cok deyisdin, seni zor tanidim


Gormedim bu zamana kadar Kalbin ne kadarda buyuk Koca bi istanbul sanki hem yeni hem kirik tokuk Ne asklar sigdirdiq icimize Olmedik be gozelim Hadi vur beni sen yak beni oldur beni sevgilim...






minbirmahni
karaoke
Murat Boz - Öldür Beni Sevgilim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Murat Boz - Öldür Beni Sevgilim - Şarkı Sözü - Lyrics - Sözleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.