Mezar Arasında Kanlı Kasaplar - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Mezar Arasında Kanlı Kasaplar


Hıdırlığa çıktım yan basa basa
Ciğerlerim kurudu kan kusa kusa
Seni vuran zalım arabacı musa
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor

loading...


Mezar arasında kanlı kasablar
Kasaplar oturmuş bıçak masatlar
İnsan ehbabına efem kama mı saplar
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor


Mezar arasında pusu kuruldu
Yiğidim Kasım'ım efem orda vuruldu
Kamayı vurandan hesap soruldu
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor


Mezar arasında harman olur mu
Kama bıçak yarasına derman olur mu
İnsan ehbabına böyle vurur mu
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor 


Mezar arasından atlayamadım
Cephanem döküldü efem toplayamadım
Bir tek düşmanımı haklayamadım
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor 


Mezar arasında ötmesin kuşlar
Hayırdır inşallah gördüğüm düşler
Cenazeme gelsin bütün dervişler
Aslanım Kasım'ım efem yerde yatıyor
Saat köstek kaytan bıyık kana batıyor 





Kaynak: Mustafa Uğuz





Mezar Arasında Kanlı Kasaplar - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Mezar Arasında Kanlı Kasaplar - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 26, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.