Mektup Selam Söyle Benden Sılaya - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler,Ezgiler)

Turkuler-Ezgiler
Sarki sozu





Mektup Selam Söyle Benden Sılaya


Mektup selam söyle benden sılaya
Mektup selam söyle benden selam söyle sılaya ooy
Öyle benim için de eller ağlasın oooy oooy

loading...


Da yıkılası dağlar oy oooy oy
Gözü yaşlı düştüm gurbet illere
Gözü yaşlı düştüm gurbet illere ooooy
Uzaktır aramızda yollar ağlasın ooooy ooooy

da yıkılası gurbet oooy oy oy
Eledim buğdayı seçtim daneyi
Eledim duğdayı da seçtim daneyi ooooy
Bu gönül de sevdi o bir daneyi ooooy


Da yıkılası dağlar oy ooooy oy
Bu nasıl kuş imiş yuva yapmamış
Yaptığı yuvayı da tamam etmemiş ooooy
Sanki benim derdim bana yetmemiş ooooy

Bir dert de sen bana ekledin felek oy ooooy oy
Eğer gurbet ile gider dönmezsem
Eğer gurbet ile gider dönmezsem ooooy
Bana Saydırırlar Yedi Seneyi Ooooy





#minbirmahni #turkuler #ezgiler


Mektup Selam Söyle Benden Sılaya - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler,Ezgiler) Mektup Selam Söyle Benden Sılaya - Şarkı sözü,Lyrics(Türküler,Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.