İlyas Yalçıntaş - Bir Yola Çıktım - Şarkı Sözü - Lyrics - Sarki Sozleri



İlyas Yalcintas - Bir Yola Ciktim
Sarki Sozleri - Lyrics


Söz & Müzik: İlyas Yalçıntaş ---


"Bir Yola Çıktım" şarkı sözleri
Bir yola çıktım geceden, adı aşk diyelim Soldu güneş pencereden, kurumuş çiçeğim Yüreğimde bir ince hüzün kokusu nefesinle dolu Yaktı kor gibi sevgilerin yokuşu durulur mu suyu


loading...


Kör kurak bir aşk büyüttüm çok uzak Ellerimde buz erittim hep tuzak Bir şiirle çok yetindim gel kurtar Gözlerimde yaş tükettin dön ey aşk







minbirmahni
karaokesozler
İlyas Yalçıntaş - Bir Yola Çıktım - Şarkı Sözü - Lyrics - Sarki Sozleri İlyas Yalçıntaş - Bir Yola Çıktım - Şarkı Sözü - Lyrics - Sarki Sozleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.