Hendekli Tarlaya (Gon Gon) - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler)

Hendekli Tarlaya (Gon Gon) 


Hendekli tarlaya (hey aman)
Gondu da bir gartal (vay vay)
Ellemen gartalı (gız anam)
Şimdi de burdan galkar (gon) 

loading...


Bizim tarlaya gon gon
Arpa da saçtım gon gon
Darı da saçtım gon gon
Buğdayı ektim gon gon 


Hendekli tarlaya (hey aman)
Sürdüm de goyunu (vay vay)
Yanına varamadan (hey anam)
Aldım da huyunu (gon) 


Bizim tarlaya gon gon
Arpa da saçtım gon gon
Darı da saçtım gon gon
Buğdayı ektim gon gon 

Hendekli tarlaya (hey aman)
Diktim de belleri (vay vay)
Uyur uyanırım (hey aman)
Yoklarım yolları (gon) 

Bizim tarlaya gon gon
Arpa da saçtım gon gon
Darı da saçtım gon gon
Buğdayı ektim gon gon 




Kaynak: Ahmet Güzeldemir



Hendekli Tarlaya (Gon Gon) - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Hendekli Tarlaya (Gon Gon) - Şarkı sözü,Lyrics (Türküler Ezgiler) Reviewed by Mrs-N on Şubat 21, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.