Gülden Mutlu - Kandırmışlar Aşk Diye - Şarkı Sözü - Lyrics




Gülden Mutlu - Kandırmışlar Aşk Diye
Sarki Sozleri - Lyrics





"Kandırmışlar Aşk Diye"





Sevgilim, Çözülmüş aramızda ki o düğüm Ne desem boş Duvar gibi durdum önünde yetmedi gücüm

Nasıl atar nasıl Yara bere içinde kalp bir düşün Sonlara, çıkmaz yollara Sürüklerken beni görmedi gözün

Seni pamuklara sarmışlar Boynuna ipek urgan dolamışlar Kandırmışlar bir de aşk diye Bende sözün vadesi dolmadı Seni benim kadar seven hiç olmadı Öldüm öldüm anla diye





---
Söz & Müzik: Gülden Mutlu Düzenleme: Osman Çetin






minbirmahni
karaokesozler




Gülden Mutlu - Kandırmışlar Aşk Diye - Şarkı Sözü - Lyrics Gülden Mutlu - Kandırmışlar Aşk Diye - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 01, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.