Gökhan Tepe - Kal Biraz Daha - Şarkı Sözü - Lyrics (Sarki Sozleri)



Gokhan Tepe- Kal Biraz daha
Sarki Sozleri - Lyrics




Söz & Müzik: Serdar Aslan Düzenleme: Barış Özesener -----




Kal Biraz Daha


Yok inanmak istemiyorum olamaz, olamaz Çok karanlık yüreğim Seni göremez, duyamaz Allah aşkına kal biraz daha
Boynumuz bükük durmasın Al beni yine sakla göğsüne Ayrılık bizi bulamasın Karanlıktan üşüdüm üşüdüm
Lambaları yak düşünüp düşünüp Uykuya dalmak ne mümkün Kaderim sensiz uyanmak bir ömür bilirim

loading...
İstersen üzülüp üzülüp Aynalara bak neyi var neyi yoksa Her şeyi yak, denedim ne mümkün Seni unutmak sevgilim










#minbirmahni
#karaokesozler
#minus
Gökhan Tepe - Kal Biraz Daha - Şarkı Sözü - Lyrics (Sarki Sozleri) Gökhan Tepe - Kal Biraz Daha - Şarkı Sözü - Lyrics (Sarki Sozleri) Reviewed by minbirmahni on Şubat 09, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.