Elnar Xelilov - Goz Yalan Demez - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü


Elnar Xəlilov - Göz Yalan Deməz
Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics




Söz/Mus: Elnar X.





GÖZ YALAN DEMƏZ


nəq-

Sənlə cəhənnəmim cənnət
Mənim ol bitsin artıq həsrət
Sevirəm de mənə gizlətmə
Gözlər yalan deməz əlbət...


loading...



Bənd 1-

Mən elə bilirdim sevgi yalandır
Bunu belə sanmışdım
Yaxşı ki çıxdım qarşıma birdən
Yoxsa aldanmışdım...

Sevməyi mənə öyrədən adam
Gülməyi öyrədən
Səni sevirəm mənə söylədən adam
Sevməyi öyrədən...

nəq-

Sənlə cəhənnəmim cənnət
Mənim ol bitsin artıq həsrət
Sevirəm de mənə gizlətmə
Gözlər yalan deməz əlbət...


Bənd 2-

Mən elə bilirdim sevgi yalandır
Bunu belə sanmışdım
Yaxşı ki çıxdım qarşıma birdən
Yoxsa aldanmışdım...

Sevməyi mənə öyrədən adam
Gülməyi öyrədən
Səni sevirəm mənə söylədən adam
Sevməyi öyrədən...















#minbirmahni 
#karaokesözler 
#karaoke 
#lyrics 
#mahnilar2019
#1001mahni 
#binbirsarki
Elnar Xelilov - Goz Yalan Demez - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Elnar Xelilov - Goz Yalan Demez - Mahni Sozleri - Lyrics - Şarkı Sözü Reviewed by minbirmahni on Şubat 20, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.