Eli Türkoğlu , Ainka & Telman Budagov - Turkish Mashup - Şarkı Sözü - Lyrics - Mahni Sozleri



Eli Türkoğlu , Ainka & Telman Budagov - Turkish Mashup




Turkish Mashup Hadi Gel Bir Kibrit Çak Şu Kalbim Alev Alev Yansın Sana Alev Alev Yansın... Bana Külleri Kalsın Nereye Doğru Baksam Orda Hep Sen Varsın Bu Sensiz Hallerimin Adını Bilen Yazsın...
loading...
Oralarda mevsim yaz mı? Bu nameler saz mı, caz mı? Benim gönlüm kar mı, buz mu? Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay! Kimlere sorayım şşşt! Nerelere gideyim? Teselliler ney mi, mey mi? İçiyorsak sebebi belli. Söylenenler hayır mı, şer mi? Bilemiyorum ki, nerden bileyim, ay! Kimlere sorayım şşşt! Nerelere gideyim? Kalbimde kırılmadık yer mi bıraktı? Yaptığıyla söylediği nedense farklı Mazlumun ahı aheste aheste alınır Bırakın kazandım zannetsin zavallı Her yerde okyanus, sen boğuldun derede Zamanla unutulur, hani aklın nerede? Saatin mi bozuldu, niye kaldın geçmişte? Al bi' zaman bi' de akıl Bu da benden sana hediye Ooooooof İçime içime ata ata pat diye patlayacağım valla Ooooooof Bu gidişle sonunda salacağım aklı çayıra Yolla, yolla kaderim yolla Acıları bana yolla Ne de olsa Dert babasıyım ya ben Vur ya lafı mı olur vur ya Düşene bir de sen vur ya Ne de olsa Sabır taşıyım ya ben Sıfır tolerans hadi git durma Yüreğim soğudu yakamam bir daha Kısasa kısas aşk alır verdiğini Acısı kalır son sözü söyleyenin Bu vaziyetler hayra alamet değil de Durdum düşündüm Yine niye beni buldu eziyetler Aklımı nerede düşürdüm Bu vaziyetler hayra alamet değil de Durdum düşündüm Yine niye beni buldu eziyetler Aklımı nerede düşürdüm





minbirmahni
karaoke
Eli Türkoğlu , Ainka & Telman Budagov - Turkish Mashup - Şarkı Sözü - Lyrics - Mahni Sozleri Eli Türkoğlu , Ainka & Telman Budagov - Turkish Mashup - Şarkı Sözü - Lyrics - Mahni Sozleri Reviewed by minbirmahni on Şubat 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.