Beni Sen Mi Yaratmışsın Be - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler)

Turkuler Ezgiler
Sarki Sozleri Lyrics

Beni Sen mi Yaratmışsın be

Beni sen mi yaratmışsın be
Sana da restimi çekerim bir gün of of ...
Var mı kanunlarda adam öldürmek
Birleşir başına çökerim bir gün duy duy duy



loading...



Ümüdüm yok bugün doğdum yarına of ...
Seksen bine kürk alırsın sen karına sen sen
Daha da göz diken benim derime of of ...
Yerine arpayı ekerim bir gün duy duy ...



Nurşani`yim kolum bağlı, ben dedim
Koca dünya bizi soyup sen yedin
Halk atoma benzer, sen bilemedin
Amma ben pimini çekerim bir gün oy oy ...






▶️Söz: Aşık Ali Nurşani








#minbirmahni
#1001mahni
#binbirsarki
#karaokesözler


Beni Sen Mi Yaratmışsın Be - Şarkı Sözü Lyrics (Türküler Ezgiler) Beni Sen Mi Yaratmışsın Be - Şarkı Sözü Lyrics  (Türküler Ezgiler) Reviewed by noname on Şubat 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.