Aygün Kazımova ft David Vendetta - DUY - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics


Aygün Kazımova feat. David Vendetta - DUY
Mahnı Sözləri Şarkı Sözü Lyrics




Söz: MC Murad
Mus: Aygun Kazimova & David Vendetta
---


DUY


Göydə bir neçə ulduz oyaqdı yerdə mən
Boş küçələr yuxulu şəhər birdə mən
Mənim həyatımın mənası indi
Şirin yuxulara batsada
Atıram sms səhər  oyanıb
İlk növbədə gedəcək vatsapa


loading...


Duy bu qəliz hisslərimi
Sətirlərin arasında duy
Duy özün başa düş gör nə gizlənir
Nöktələrin arasında duy..


Tək sənə olan nəfəsimi
Hiss et duy
Bax gözlərimə nəfəsimi
Hiss et duy...
Məni dunən sabah həmdə
Hər gecə duy
Buda mən qarşındayam
Heç nə demə sadəcə duy...




Cəhd et alınar bəlkə zamanla
Bir istəyim var eləcə dinlə
Ehtiyacım var məni anla və duy...







#minbirmahni 
#karaoke 
#karaokesözler 
#binbirsarki 
#1001mahni 

Aygün Kazımova ft David Vendetta - DUY - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Aygün Kazımova ft David Vendetta - DUY - Mahni Sozleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Şubat 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.