Zamiq Məmmədov - Gedirəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (gedirem mahni sozleri)





Zamiq Memmedov - Gedirem
Mahni Sozleri - Sarki  Sozu


Söz: Orxan Bahadırsoy Mus: Zamiq Memmedov




1: Gedirəm qorxulu küçələr mənim Gedirəm gündüzlər gecələr mənim Gedirəm bu dəli yağışlar mənim Gedirəm həsrətli baxışlar mənim Gedirəm... gedirəm... Gedirəm dənizlər kəssin yolumu Gedirəm qayalar tutsun Gedirəm bu gecə səssiz səmirsiz Divardan daşdan xəbərsiz Gedirəm... Gedirəm... Nəqarət:
Hamıdan qaçıram inan Hamıdan yoruldum yaman Bəxtimi gərək oyadam Gedirəm... Çətin ki bir də qayıdam! 2: Gedirəm dünyalar qoy mənim olsun Gedirəm çiçəklər kəfənim olsun Ulduzlar can yoldaşımdır ALLAHIM tək sirdaşımdır Gedirəm... gedirəm... Gedirəm yolunu azanlar kimi Gedirəm sevgisiz insanlar kimi Qəlbimi dəfn edəm gərək Mənimlə gedir bu ürək Gedirəm... gedirəm...




#minbirmahni





Zamiq Məmmədov - Gedirəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (gedirem mahni sozleri) Zamiq Məmmədov - Gedirəm - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics (gedirem mahni sozleri) Reviewed by minbirmahni on Ocak 18, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.