Vəfa Şərifova - Özgəsi Haram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Vefa Serifova - Ozgesi Haram
Mahni Sozleri  - Sarki Sozu
Söz: Vüsal İbrahimov
Mus: Ruslan Səfəroğlu

Nəqarət:

Səndən özgəsi haram
Sən varsan məndə varam
Sev məni aram aram
Yar buraxma əllərimi
Sığalla tellərimi
Ölüncə sənin olaram yar ....

loading...

1- ci Bənd

Sən məni sevməsən canım yanar
Sonra hərkəs məni dəli sanar
Sən mənim ruhumsan nəfəsimsən
Mən səni elə sevdim ürəyimsən ...
Vermə ömrü badə gəzək bu dünyadə doya-doya 
Biz iki aşiq eşq dolu dəryadə 
yaşayaq azadə doya-doya biz İki aşiq ...


2- ci Bənd

Özgə birinə baxma ölərəm men
Özümü kimsəsiz bilərəm mən
Gözlərinə hakim ol əzizim
Yoxsa səni qəlbdən silərəm mən
Vermə ömrü badə Gəzək Bu Dünyadə 
Doya-Doya Biz İki Aşiq Eşq Dolu 
Dəryadə Yaşayaq Azadə Doya-Doya 
Biz İki Aşiq








#minbirmahni
Vəfa Şərifova - Özgəsi Haram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Vəfa Şərifova  - Özgəsi Haram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 15, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.