Tünzalə Ağayeva - Ürəyimsən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Tunzale Agayeva - Ureyimsen
Mahni Sozleri - Sarki Sozu




Yağışlar yağsa
Boran qar olsa,
Mənə səninlə həmişə yaydı

Gözlərində nur
Qəlbində sevgi
Mənim dünyamı işiqlandırdı
İllər, məsafələr də şahid

loading...
Könlümün muradı sən
Muradımın könlü sənsən
Sənə başqa söz deməyəcəm
Sən ..... mənim ürəyimsən.....

Qəlbimdə vuran ikinci mən - sən
Mənim sabahım
Mənim özümsən

Həyat yolunda
Hər an yanımda
Sən ümidimsən
Sən gərəyimsən


Söz - Mus: Murad Arif









#minbirmahni
#muradarif
#tunzaleagayeva
#mahnisozleri
#mahnısözləri
#sözlər
#şarkısözü
#azerikaraoke
Tünzalə Ağayeva - Ürəyimsən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Tünzalə Ağayeva - Ürəyimsən - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 10, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.