Tale Kərimli - Sənə Var Ehtiyacım - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics



Tale Kərimli - Sənə Var Ehtiyacım
Mahni Sozleri - Lyrics






Söz: Tale Kərimli Musiqi: Tale Kərimli
---


Sözləri: Hər gün sirdaşım oldu dərd qəm Dərdimə olmadı məlhəm Dərdimə olmadı məlhəm Kaşki səni bir dəfədə görsəm Elə sarılardım möhkəm Elə sarılardım möhkəm Ancaq buna inanırdım əfsus Sevənlər əlbət qovuşar Sevənlər əlbət qovuşar Qəlbim elə küsüb artıq səndən İnanma bir daha barışar İnanma bir daha barışar

Sevmək acı verər insana bir gün Anlamamışdım bunu mən Anlamamışdım bunu mən Gəlsin ürəyimi alsın yenidən Bəlkə bağışladım onu mən Bəlkə bağışladım onu mən (2 dəfə)

Kaşki yenədə əlini tutsam Dərdimi qəmimi unutsam Dərdimi qəmimi unutsam Başımı yenədə qoysam dizinə Körpə uşaq kimi yatsam Körpə uşaq kimi yatsam İndi sənə elə var ehtiyacım Ey mənim ömrüm nəfəsim Ey mənim ömrüm nəfəsim Bir ömür mənə həmdəmdir bu acım Yaşamağa yoxdur həvəsim Yaşamağa yoxdur həvəsim


Sevmək acı verər insana bir gün Anlamamışdım bunu mən Anlamamışdım bunu mən Gəlsin ürəyimi alsın yenidən Bəlkə bağışladım onu mən Bəlkə bağışladım onu mən (2 dəfə)














#minbirmahni
#azerikaraoke

Tale Kərimli - Sənə Var Ehtiyacım - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Tale Kərimli - Sənə Var Ehtiyacım - Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 30, 2019 Rating: 5

1 yorum:

  1. AŞAĞI 3% FAİZLİ TƏCİLİ KREDİT ÜÇÜN MÜRACİƏT EDİN XAHİŞ OLUN ƏLAQƏ: richardray452@gmail.com
    WHATSAPP +13236151604

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.