Sinan Akçıl feat Ferah Zeydan - Şarttır - Şarkı Sözü, Lyrics (Sarki Sozleri)

Sinan Akçıl feat Ferah Zeydan - Şarttır
Şarkı Sözleri, Lyrics




Söz: Sinan Akçıl
Beste: Anonim
Düzenleme: Okan Akı
----------------


sözleri:
İlle de seni sevmem bana bence şarttır şarttır (şarttır şarttır)
Durmadan aşkımı, sevgimi her gün arttır arttır (durmadan arttır)
Gün gelip sana ölmek bana bence şarttır şarttır (şarttır şarttır)
Kimseyi sen gibi görmedim aşk bana sen diye laftır
loading...
Dön bana gördüğüm en büyük aşksın
Son öpüşüm cennet'e kalsın
Zaten ölmüşüm sensiz bu nasıl aşktır
Elini bir daha çekme, ölüyorum gözlerine
Benim senle nefes almam şarttır şarttır
Şarttır, şarttır, şarttır, şarttır




#minbirmahni


Sinan Akçıl feat Ferah Zeydan - Şarttır - Şarkı Sözü, Lyrics (Sarki Sozleri) Sinan Akçıl feat Ferah Zeydan - Şarttır - Şarkı Sözü, Lyrics (Sarki Sozleri) Reviewed by noname on Ocak 23, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.