Sibel Can - Senden Başka Kimsem Yok - Şarkı Sözü Lyrics



Sibel Can - Senden Başka Kimsem Yok
Şarkı Sözleri Lyrics



Söz: Günay Çoban
Müzik: Bülent Özdemir
Düzenleme: Selim Çaldıran
---






Gönül viran bir kuytu
Hayat zalim bir suçlu
Sen geldin cennet oldu dünyam...

Hiçbir aşkı duymuyorum
Kalbim kırık başka aşka
Bir canım var al diyorum
Feda olsun senin uğruna...


Kaç günüm var bilmiyorum
Ömrüm feda senin sevdana...


Senden başka kimsem yok
Kolum yok kanadım yok
Halimi soranım yok
Yalan dünyada...


Sen yoksan hiç kimsem yok
Kolum yok kanadım yok
Derdimi soranım yok
Yalan dünyada...


Hayat yolum dermanım
Hoş geldin iyi ki varsın
Göz ağrım alın yazım canımsın...









#minbirmahni
#karaokesözler




Sibel Can - Senden Başka Kimsem Yok - Şarkı Sözü Lyrics Sibel Can - Senden Başka Kimsem Yok - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 30, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.