Sancak - Gitme Kal Diyemedim - Şarkı Sözü Lyrics

Sancak - Gitme Kal Diyemedim
Sarki Sozleri Lyrics




Söz : Berna Süheyla Yılmaz
Müzik: Erhan Güleryüz
Düzenleme: Çağlar Kocatepe
---------------------






Sözler:

Gidiyorsun, bilmediğim uzaklara
Bakarken ardından gitme kal diyemedim
Gidiyorsun, bilmediğim uzaklara
Bakarken ardından gitme kal diyemedim
Bu ayrılık birçok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim
Bu ayrılık çok şeyi aldı götürdü benden
Dostlarım sordular, o gitti diyemedim

loading...
Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim

Şimdi her şey anlamsız
Yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım, deli gibi zamansız
Her şey anlamsız
Yarım kaldı aşkımız
Akarken gözyaşlarım, deli gibi zamansız

Seviyorum
Seviyorum
Seviyorum
Diyemedim
Gururum engel oldu seviyorum diyemedim

Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Diyemedim
Bakarken ardından gitme kal diyemedim








#minbirmahni



Sancak - Gitme Kal Diyemedim - Şarkı Sözü Lyrics Sancak - Gitme Kal Diyemedim - Şarkı Sözü Lyrics Reviewed by noname on Ocak 22, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.