Rəşad İlqaroğlu - Həyat ağlatdı məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Resad Ilqaroglu - Heyat aglatdi meni
Mahni sozleri,Sarki sozu



Həyat ağlatdı məni
Yenə gülmək istədim
Unudub dərdi qəmi
Sənə gəlmək istədim


loading...
Eşit ey nazlı qəmər
Məni sevsən sən əgər
Bilirəm zərrə qədər
Kədərin qalmayacaq
Hamının sevdiyi var
Məni sevsən nə olar
Öləcəm sevgili yar
Xəbərin olmayacaq




Məndən ayrılma gülüm
Sənə çatmırki, əlim
Dərdini danış bilim
Nədir dərdin gözəlim



Dünən gecə yarə namə yazdım
Görən necədi mənnən uzaqlarda
Bir kərə hec halımı soruşmazmı
Qalmışam əllərdə ayaqlarda





#minbirmahni
Rəşad İlqaroğlu - Həyat ağlatdı məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Rəşad İlqaroğlu - Həyat ağlatdı məni - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 12, 2019 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.