Röya - Ona var ki (Yalnızlıq) - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics

Roya - Ona ne var ki
Mahni sozleri,Sarki sozu


Ona nə var ki...
Ona asandı
Öncə sevdi
Aşiq etdi
Sonra unutdu...




Ona nə var ki...
Ona asandı
Mən isə öldüm
Ürək ovuldu
Necə vuruldum...



loading...
Yalnızlıq,
İçimi parça-parça eləyir
O məni günahkar hesab edir
Mən isə həsrət ilə yanıram, dəli kimi



Yalnızlıq,
Bu sevgiyə məni peşman edir
Bəlkə də ayrılığa sevinir?
Mən isə ümidlərlə qalıram, dəli kimi



Ona nə var ki?
O unudandı
Sözləriylə, sevgisiylə
O bir yalandır



Mənə çətindir...
Mənə əzabdı
Yetər ki, gəlsin
Yanımda olsun
Hər şey tamamdı...



Yalnızlıq,
Bu sevgiyə məni peşman edir
Bəlkə də ayrılığa sevinir?
Mən isə ümidlərlə qalıram, dəli kimi



Yalnızlıq,
Bu sevgiyə məni peşman edir
Bəlkə də ayrılığa sevinir?
Mən isə ümidlərlə qalıram, dəli kimi
Ona nə var ki?...













#minbirmahni
Röya - Ona var ki (Yalnızlıq) - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Röya - Ona  var ki (Yalnızlıq) - Mahnı sözləri,Şarkı sözü,Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 11, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.