Röya ft Emil Bədəlov - Kölgə - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics

Roya ft Emil Bedelov - Kolge
Mahni sozleri, Sarki sozu






Ay kimi gizlənmə buludlarda
Yoxsan əzizim neçə müddətdi
Sən bir ümid ver mənə şam boyda 
Baxmaram aləm qara zülmətdi
Sən bir ümid ver mənə şam boyda 
Baxmaram aləm qara zülmətdi

Mən gecələrdən niyə qorxum ki
Qorxudan onsuz ürəyim yaradır
Mən niyə qorxum ki qaranlıqdan
Taleyim ondan da çox qaradır
Mən niyə qorxum ki qaranlıqdan
Taleyim ondan da çox qaradır


Olsa da qəm möhnət ucunda
Yarım o imkanı yaratmaz
Kölgəsi durmuş baş ucumda
O məni yatızdırmasa yatmaz
Olsa da qəm möhnət ucunda
Yarım o imkanı yaratmaz
Kölgəsi durmuş baş ucumda
O məni yatızdırmasa yatmaz


Zülmün əlində məni tək qoyma
Rəhm eləməz gözdən axan yaş olub
Rəhm olar ancaq yumşaq qəlbdə
Səndəsə çoxdandı dönüb daşa o
Rəhm olar ancaq yumşaq qəlbdə
Səndəsə çoxdandı dönüb daşa o

Gözdən axar yaş elə acizdi
Bəlkə gəlib insafa yumşalasan
Yollarının qurbanı çıx gəl ki
Dərdin əlindən məni tez alasan
Yollarının qurbanı çıx gəl ki
Dərdin əlindən məni tez alasan

loading...
Olsa da qəm möhnət ucunda
Yarım o imkanı yaratmaz
Kölgəsi durmuş baş ucumda
O məni yatızdırmasa yatmaz









şarkı sözü
şarkı sözleri
Lyrics




Röya ft Emil Bədəlov - Kölgə - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics Röya ft Emil Bədəlov - Kölgə - Mahnı sözləri, Şarkı sözü, Lyrics Reviewed by Mrs-N on Ocak 08, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.