Röya - Bağışlaram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics

Roya - Bagislaram
Mahni Sozleri  -  Sarki Sozu


Nə olsa da aramızda
Mən səni bağışlaram
Düşünmə səndən savayı
Kimsəyə bel bağlaram ...

loading...

Özüm də bilmədən
Mən səni sevmişəm
Tənhalığımı səninlə
İtirmişəm ...


Sən məni çox incidib
Hislərimlə oynayan
Kəs olsan da mən
Səni seçmişəm ...


Uşaq kimi kövrəldib
Ağlatmısan
Sevginin daşını sən
Çoxdan atmısan ...


Bildin sən heç bilmədin
Nələr çəkirəm mən
Ürəyimi sındırmısan ...


Nə olsa da aramızda
Mən səni bağışlaram
Düşünmə səndən savayı
Kimsəyə bel bağlaram...


Söz Mus: Muxtar Abseynov







#minbirmahni
#röya2019
Röya - Bağışlaram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Röya - Bağışlaram - Mahnı Sözləri, Şarkı Sözü, Lyrics Reviewed by noname on Ocak 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.