Reqibe - Nefesim - Mahni Sözleri - Şarkı Sözü - Lyrics




Rəqibə - Nəfəsim
Mahnı Sözləri - Şarkı Sözü - Lyrics


Söz: Vüsal İbrahimov
Mus: Ruslan Səfəroğlu
------




Nəqarət:

Mənim havam çatmaz daha
İnsan qalarmı fəfəssiz
Səndən sonra yaşayıram
Həvəssiz...



Bənd 1:

Səndən sonra ürəyimin
Həvəsi yox yaşamağa
İstəsəm də bacarmadım
Gücüm çatmır unutmağa...



Məni getməyinlə qorxutma belə
Mən nələr yaşadım zalım həyatda
Hər anım qüssədir, hər anım kədər
Xoş günüm olmadı bircə saat da...



Nəqarət:

Mənim havam çatmaz daha
İnsan qalarmı fəfəssiz
Səndən sonra yaşayıram
Həvəssiz...




Bənd 2:


Həsrət mənim alın yazım
Kimdən imdad diləyim mən
O qədər dərd verdin mənə
De neyləyim ürəyim mən...



Məni getməyinlə qorxutma ürək
Mən nələr yaşadım zalım həyatda
Hər anım qüssədir, hər anım kədər
Xoş günüm olmadı bircə saat da...






#minbirmahni


Reqibe - Nefesim - Mahni Sözleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reqibe - Nefesim - Mahni Sözleri - Şarkı Sözü - Lyrics Reviewed by minbirmahni on Ocak 27, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.